Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

Πρωτοχρονιάτικες Ιστορίες από την ομάδα Δημιουργικής γραφής των εργαστηρίων "Λέξεις και σκέψεις".

 


Όταν συνάντησα τον Αη Βασίλη

Αντωνία Θεοχαρίδου, 30 Δεκέμβρη 2023

Από τη μια,  πάντα ήθελα να συναντήσω την Αη Βασίλη και από την άλλη, πάντα κάτι με έκανε να αποφεύγω τη συνάντησή μας. Δεν ξέρω γιατί… μάλλον γιατί δεν ήξερα τι να του απαντήσω στην ερώτηση: «Κι εσύ, καλή μου, τι δώρο θέλεις να σου φέρω για την καινούργια χρονιά;»

Κι έτσι, τον άφηνα να επιλέγει αυτός για μένα… Καμιά φορά είναι πιο εύκολο να αφήνεις τους άλλους να επιλέγουν για σένα… Έτσι κι αλλιώς, σκεφτόμουν,  ένα δωράκι είναι πάντα ευπρόσδεκτο… ό,τι κι είναι… Το έβλεπα και λίγο σαν πρόκληση! Μια χρονιά, μου είχε φέρει ένα πατίνι και έτσι, εγώ που φοβόμουν τα πατίνια, έγινα εξπέρ μέσα σε μια βδομάδα. Μια άλλη φορά, θυμάμαι, μου έφερε μια μικρή βαλίτσα και τότε αποφάσισα να εξερευνήσω τον κόσμο.

Φέτος, όμως, ήταν ανάγκη να τον συναντήσω οπωσδήποτε, να σταθώ μπροστά του και να του δώσω την παραγγελία μου, με τρόπο πειστικό  και αποφασιστικό, γιατί καλά είναι, καμιά φορά,  να αφήνεις την τύχη σου στους άλλους, όταν όμως αυτό γίνεται  συχνά, καταντάει επικίνδυνο, όπως τότε που μου έφερε, πάλι με δικιά του πρωτοβουλία,  μια μασιά για μπούκλες και έκαψα όλα μου τα μαλλιά μου.

Χωρίς δεύτερη σκέψη, λοιπόν, πήρα τη βαλίτσα και το πατίνι μου και εμφανίστηκα στο στέκι του, εκεί που δεν με περίμενε, γιατί, όπως σας έχω πει, πάντα άφηνα την πρωτοβουλία σ΄ αυτόν να αποφασίσει για τα δώρα μου. Τέτοιο άγχος είχα χρόνια να νιώσω. Φοβόμουν  μήπως δε με καλοδεχτεί, γιατί όταν κάποιος σε γνωρίσει κάπως, και εσύ μετά αλλάξεις και γίνεις κάπως αλλιώς, ο άλλος τρομάζει με την αλλαγή!

Η αλήθεια είναι ότι  ο Αη Βασίλης στην αρχή ξαφνιάστηκε. Αλλά αμέσως μετά είπε εγκάρδια:

«Καλώς την! Σε περίμενα! Αποφάσισες επιτέλους να ζητήσεις το δώρο που λαχταράς; Το δώρο που θα κάνει την καρδιά σου να χτυπήσει δυνατά; Πες μου και θα το έχεις! Μη διστάζεις!»

Ένα κύμα χαράς και αισιοδοξίας με συνεπήρε. Η καρδιά μου φτερούγισε:

«Ήταν τόσο απλό, τελικά… Έπρεπε, μόνο, να πάρω την απόφαση και να τολμήσω; Να το ζητήσω με όλη μου την ψυχή;»

Έσκυψα κοντά του και του ψιθύρισα την παραγγελία μου.

«Εντάξει! Πανεύκολο. Αφού αυτό θέλεις πραγματικά, θα το έχεις!» είπε γελώντας.

«Καλή κι ευλογημένη χρονιά, Άγιε μας Βασίλη! »

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου